אימון אישי

אימון אישי לחיים Coaching

בעשור האחרון אנשים רבים מחליטים לשכור את שירותיו של מאמן אישי לחיים וזאת בניגוד לעבר בו רבים נעזרו בשירותיו של פסיכולוג . הסיבה לכך היא שיש אנשים שמבינים שאימון אישי יעזור להם להגיע למטרה שלהם במהירות וביעילות וזאת בהשוואה אל שיטת טיפול פסיכולוגית. מאמר זה יעזור לקוראים להבין מהו אימון קואצ’ינג ומה ההבדל בין טיפול פסיכולוגי לבין אימון אישי לחיים.

מעיפים את הסטיגמה

תמיד הייתה סטיגמה מסוימת ששויכה לאנשים שהחליטו להתחיל טיפול פסיכולוגי ולכן היו אנשים שהתביישו להיעזר באיש מקצוע מתחום הנפש וויתרו על טיפול זה. כיום, אנשים הרבה יותר פתוחים לעניין, אבל עדיין מדובר כאן על טיפול שמחייב השלת קליפות רבות ממסע החיים של המטופל על מנת להגיע אל אותו גלעין כואב וזאת בתקווה שדבר זה יעזור לאותו אדם לפתור את הבעיה שמטרידה אותו. אנשים רבים אינם חשים שהם מוכנים לעבור מסע זה על מנת להגיע בהצלחה אל נקודה מסוימת בחייהם או לכבוש יעד מסוים בו הם מעוניינים בחייהם.

דבר זה לגיטימי ביותר, שכן אדם שמעוניין להתקדם בקריירה שלו וכל הזמן מגלה שיש דברים שחוסמים את התקדמותו או אדם שמעוניין להצליח ולהעביר נקודות חשובות לאנשי הצוות שלו וזאת על מנת שהם יצליחו להגיע ליעדים רצויים בעבודה, לא תמיד צריך טיפול פסיכולוגי, פעמים רבות הוא יכול להשיג את המטרה שלו ולהצליח בכל אותם הדברים בהם הוא מעוניין בחיים באמצעות מאמן לחיים ותהליך אימון אישי לחיים, coaching לחיים.

מאמן אישי לחיים או פסיכולוג?

יש אנשים שסבורים שאימון אישי הוא תוצר של טיפול פסיכולוגי ולמעשה מדובר על טיפול פסיכולוגי קצר שמוביל אנשים למטרה שלהם במהירות. סברה זו שגויה לחלוטין וחשוב לדעת שיש הבדל גדול מאוד בין טיפול פסיכולוגי לבין אימון קואצ’ינג. מדובר על שני אנשי מקצוע שונים לחלוטין, בעלי הסמכה שונה לחלוטין שמציעים תכנית טיפולית שנבנית על יסודות שונים אחת מהשנייה:

  • אימון אישי coaching – המטרה של אימון אישי היא להגיע ליעד בו אתם מעוניינים. באימון המאומן יגלה את היכולות שלו וכיצד הוא יכול ליישם אותם בצורה הטובה ביותר ועל ידי כך לשדרג את חייו האישיים והמקצועיים. אימון אישי הוא אימון קצר, ממוקד, שעיקרו מתבסס על מעשים (המאמן מספק כל מיני תרגילים למאומן ומדי פגישה מוסיפים כלים נוספים ומגדירים דברים חדשים עד להצלחה הגעה ליעד. המיקוד העיקרי של אימון לחיים הוא בעתיד . המאומן מגדיר את הסיבה בגינה הוא הגיע לאימון, יחדיו מגדירים את המטרה העיקרית והמטרות הנלוות והמאמן ינסח תכנית ברורה ומוגדרת שתוביל לאותו יעד עיקרי.
  • טיפול פסיכולוגי – כאן מדובר על טיפול שעיקרו הוא בחינת העבר ועל ידי כך הבנת ההווה. יש שיטות פסיכולוגיות רבות ובדרך כלל מדובר על תהליך ארוך שאינו מבטיח תוצאה של הצלחה להגיע אל יעד מסוים אלא הבנה של הבעיה וניסיון לפתור אותה על ידי מודעות גדולה יותר לעולם הרגשות של המטופל ולכל הקשור אל חייו.

לסיכום, הבחירה במאמן אישי לחיים תעזור לכם להגיע אל אותה נקודת יעד בה אתם מעוניינים במספר פגישות ובעלות סבירה. בנוסף, תוכלו להשתמש בכל אותם כלים אותם תקבלו מהמאמן האישי שלכם לכל החיים בכל תחום.

אנשים רבים מוצאים את עצמם מרגישים תקועים במקום. הקריירה שתמיד חלמנו עליה הפכה למבוי סתום, הזוגיות לא קיימת למרות שחולמים עליה בכל יום והגשמה עצמית הפכה להיות מעין מילה גסה. אך גם בשעה שאין אתם מצליחים לראות את האור, דעו כי ישנה דרך שתעזור לפזר את הערפל של חוסר הוודאות ותאפשר לכם לצעוד אל עבר חיים מאושרים ומלאים יותר. נעים מאוד, שמי אהרן אבידן, מאמן אישי וקואצ’ר. אשמח לעמוד לשירותכם ולסייע גם לכם, בדומה למתאמנים אחרים לפניכם, להגיע אל היעדים אשר תציבו בעצמכם.

אימון אישי לחיים מאושרים יותר

אין דבר העומד בפני הרצון, רבים מאתנו מכירים את המשפט ואולי אף ניסו בשלב כזה או אחר לעקוב אחריו. אך במידה וגם אתם גיליתם כי נדמה שהחיים רק ממשיכים להציב מכשולים בדרככם, הרי שהגיע הזמן להתחיל וללמוד להתמודד עימם בצורה שתאפשר להתגבר עליהם.

אימון אישי לחיים מאושרים יותר מתחיל בצעד פשוט מאוד והוא הגדרה של היעד אליו אתם רוצים להגיע. השלמת משימה פשוטה זו תקדם אתכם באופן משמעותי אל הדרך בה יהיה עליכם לצעוד. יחד נוכל להגדיר בצורה ברורה את היעדים והמטרות שלכם, ובכך להתחיל את המסע אל עבר חיים מאושרים הרבה יותר.

אנו חיים בעולם אשר נמדד בהישגים בכל תחום בחיים, בין אם מדובר על התחום האישי, הזוגי או אפילו המקצועי. אך רבים עשויים לגלות במרוצת השנים כי התחרות הזו אינה הוגנת. הרי כל אדם מתקדם בחייו בהתאם ליכולותיו שלו. כך שגם במידה ואתם פשוט מרגישים תקועים וקורסים תחת העול של השגרה היום יומית, זכרו כי אימון אישי יכול להיות זה אשר יסייע בהתקדמות וצמיחה אישית בכל תחום שרק תרצו.

אימון אישי בהתאמה אישית

כל אדם הוא עולם ומלואו, יחיד ומיוחד ופועל על פי מה שליבו מכתיב לו. על כן, חשוב לציין כי במהלך העבודה המשותפת שלנו, אתאים בעבור כל אחד ואחת מכם את הדרך המושלמת בעבורו.

אני מזמין אתכם ליצור קשר כבר היום ולגלות את הדרך החדשה שתוביל אתכם לעתיד ורוד יותר!

שיטת אימון אישי

לי כמאמן יש שיטת אימון אישי שתאפשר לך לשדרג את היכולות והתוצאות שלך וזאת באמצעות שינוי גישות והתנהגות ומתן “כלי עבודה” איכותיים והפנמתם בביצוע פעולותיך בחיים האמיתיים, יום יום.

אני מזמין אתכם לעשות צעד קטן לקראת חיים מלאים ומאושרים פנו אלי עכשיו לפגישת ייעוץ ראשוני , בחינם, וללא כל התחייבות אני כאן בשבילכם.

יתרונות השיטה האימון האישי ביחס לתהליכים אחרים:

  • זה קורה בתוך החיים שלך
  • האימון מתמקד בך ומותאם אליך
  • אני כמאמן מלווה אותך ומוודא שההפנמה של “כלי העבודה” שניתנו לך אכן נעשית בפועל
  • אני כמאמן מהווה חלק מהתהליך ואני שותף להצלחה שלך
  • השגת היעד שנבחר מתרחשת בזמן קצר ביותר
  • אני משתמש בכלים המוכחים כמוצלחים להשגת יעדים בחיים

תהליך אימון אישי:

  • מפגש ראשוני ,בחינם, להבהרת ציפיות, היכרות הדדית ובחינת כוונות
  • 12 – 8 מפגשים אישיים, פעם בשבוע הנמשכים כשעה (בתשלום)
  • מפגשים מתקיימים בבית המאמן בתל אביב, בפרטיות ובאווירה נעימה.
  • אימון מתאמנים השוהים בחו”ל מתבצע באמצעות תוכנת SKYPE החינמית
  • אימון מתאמנים מהפריפריה שמעדיפים לחסוך את הנסיעה לתל אביב מתבצע ב SKYPE
  • דיווח יומי של “שיעורי בית” למאמן באמצעות דוא”ל וקבלת משוב מהמאמן
  • שיחת טלפון שבועית למעקב
  • לכל מתאמן שסיים את תהליך האימון, ליווי וייעוץ שלי ללא הגבלת זמן ובחינם

רוצה לשדרג את היכולות והתוצאות שלך ולחיות את החיים האמיתיים, יום יום?

אני מזמין אותך לעשות צעד קטן לקראת חיים מלאים ומאושרים וליצור איתי קשר.


אימון אישי

סוגי אימון נוספים שעשויים לעניין אותך

אימון אישי לקריירה

אימון אישי לקריירה

להסבר מלא
העלאת ביטחון עצמי

העלאת ביטחון עצמי

להסבר מלא
אימון עסקי

אימון עסקי

להסבר מלא
אימון אישי ועסקי

אימון אישי ועסקי

להסבר מלא
אימון קריירה

אימון קריירה

להסבר מלא

למה לחכות?!
חייגו עוד היום לשיחת הסבר מקיפה

Call Now Button להסבר מקיף ללא כל התחייבות