אימון אישי יעשה שינוי

אימון אישי יעשה שינוי גדול
עם קצת רצון ומאמץ

כאשר גזע העץ נוקשה מדי ולא גמיש – הוא עשוי להישבר ברוח חזקה. כך גם אנחנו בני האדם צריכים לגלות גמישות כאשר מגיעות רוחות של שינוי – אחרת נישבר ולא נצליח לתפקד. הדבר נכון לגבי רבים מאיתנו המרגישים תקועים בקריירה שלהם, מבולבלים משלל האפשרויות. אחרים טועים לחשוב שהם סובלים ממחסור באפשרויות אך בעולם המודרני כמות האפשרויות הינה בלתי מוגבלת. בנוסף למקצועות החדשים שמחליפים את המקצועות הקלאסיים, די לחשוב רק על האפשרויות שעולם האינטרנט מציע לנו – היכולת לבצע עסקים וליצור קשרים עם אנשים בכל העולם. זהו רק אחד מכיווני החשיבה והפעולה שיכול לפתוח לך אימון אישי.

 

אימון אישי לאנשים שרוצים להצליח

מטרת האימון האישי היא לעזור לכל אחד להתפתח ולמצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בו. זה יכול התרחש בכל במקום בו אתה נמצא, החל ממציאות קיימת של זוגיות ומקום עבודה ועד לדרך חדשה לגמרי שטרם ניסית ללכת בה. כאמור, מגוון האפשרויות הוא בלתי נגמר, לכן מטרת האימון היא לא להכווין לכיוון ספציפי אלא לתת את הכלים והיכולת להצליח בכל דרך שנבחר. אם אתם מרגישים חוסר שביעות רצון מהמצב הקיים וחושבים שלא ניתן לעשות דבר בנידון, אם אתם מרגישים תקועים מבחינה מקצועית – הדבר נובע מגישה לא נכונה לחיים אותה ניתן לתקן בעזרת מאמן אישי דוגמת אהרן אבידן,

יוצרים עתיד חדש עם אהרן אבידן

אם הנך רוצה לבצע שינוי מהותי בחיים שלך – הגעת לאדם הנכון. שמי אהרן אבידן וב-20 השנים האחרונות עסקתי בייעוץ והכוונה לאנשים שחוו משברים בחייהם, הן בחיים האישיים והן בחיים המקצועיים. לאחר שהבנתי כי עזרה לאנשים זה הייעוד שלי – הפכתי את תחום הייעוץ והאימון למקצוע שלי. לאחר שרכשתי השכלה בשלושה בתי ספר לאימון ולאחר 68 שנים של ניסיון חיים אני מצליח לתת את הכלים היישומיים הנכונים ביותר עבור כל מתאמן ומתאמן.

הגישה הינה פרקטית ואינטואיטיבית כאחד, הפתרונות הניתנים הינם יצירתיים ומעשיים. היכולת שלי להרגיש את המטופל ולקרוא את המפה כהלכה מובילים לכמות מפגשים קצרה ולתוצאות מדהימות עבור כל אדם שנתרם לתהליך במאת האחוזים ומוכן לחולל שינוי אמיתי בחייו. המטרה שלי היא להפוך את חיי המתאמנים לטובים ומלאים יותר, אני מזמין אותך למפגש ניסיון ראשוני חינם בו נבין את הדרך ליצירת עתיד חדש.

 

אימון אישי יעשה שינוי

סוגי אימון נוספים שעשויים לעניין אותך

אימון אישי לקריירה

אימון אישי לקריירה

להסבר מלא
העלאת ביטחון עצמי

העלאת ביטחון עצמי

להסבר מלא
אימון עסקי

אימון עסקי

להסבר מלא
אימון אישי ועסקי

אימון אישי ועסקי

להסבר מלא
אימון קריירה

אימון קריירה

להסבר מלא

למה לחכות?!
חייגו עוד היום לשיחת הסבר מקיפה

Call Now Button להסבר מקיף ללא כל התחייבות