אימון אישי לקריירה

אימון אישי לקריירה

אנשים רבים שמעוניינים לפתח קריירה ואינם יודעים כיצד לעשות זאת פונים אל מומחה בתחום האימון שמציע אימון אישי לקריירה. במאמר זה נגולל בפני הקוראים מהו אימון קריירה ומדוע הוא אינו מסווג תחת אימון אישי או אימון אישי עסקי.

אימון אישי לקריירה – על מה מדובר?

אימון אישי לקריירה הוא אחד התהליכים היעילים ביותר לבנייה של קריירה. כאן לא מדובר על קורס שעיקרו עשיית קסמים או להטוטים שיכשפו את מנהלי החברה ויובילו אותם לקדם אתכם בעבודה לאותה משרה באותה דרגת שכר ומומחיות בה אתם מעוניינים, אלא על תהליך שיימשך בין 8-12 מפגשים ובו מאמן אישי בעל ניסיון רב בתחום, אם מדובר על הנחיית מנהלים, בעלי עסקים, בעלי משרות של בכירים ואנשים שהחליטו שהגיע הזמן והם מעוניינים להתקדם בחברה בה הם עובדים. אימון קריירה הוא אחד מסוגי האימונים הממוקדים ביותר.

אימון קריירה – ממוקד?

כל אדם שמעוניין להתחיל ולהתקדם מבחינה תעסוקתית – מקצועית יוכל לזהות אימון קריירה על פי הכותרת/השם שלו. מסיבה זו מאמנים רבים מעדיפים לקרוא לסוג האימון אותו הם מציעים בהתאם לתחום בו הם יכולים לתרום לאותו אדם ולהוביל אותו בתחום זה להצלחה בה הוא מעוניין. כאן מדובר על תהליך ממוקד שעיקרו הוא קריירה. כל אדם שיירשם לאימון אישי לקריירה ידע מראש את הדברים הבאים:

  • כמות מפגשים – הוא ידע מראש כל תהליך האימון יהיה בין 8-12 מפגשים
  • תכנית ברורה – המאומן ידע מהי התכנית שלו בפגישה הראשונה או השנייה, דבר שיכלול את כל המטרות והיעדים בהם הוא מעוניין.
  • מחיר – המחיר של כל תהליך האימון יהיה ברור ולא יהיה מצב (כמו בתהליך פסיכולוגי) בו הוא יעבור תהליך אימון של כמה שנים.
  • התאמה אישית – ההתאמה של התכנית תמיד תיעשה בהתאמה אישית למאומן לכישוריו ולמטרות שלו.
  • קהל היעד – תהליך אימון קריירה מתאים לאנשים שמעוניינים להתקבל אל מסלול לימודים ספציפי, אנשים שמעוניינים לבנות קריירה חדשה בתחום מסוים, אנשים שמעוניינים לשפר את תנאי השכר שלהם וכל נושא הקשור אל תעסוקה ולימודים שיובילו לבניית קריירה משגשגת.
  • דפוסי התנהגות – בתהליך אימון אישי לקריירה תבחנו דפוסי התנהגות קבועים שלכם, תזהו כל מיני דפוסים מקובעים או שלילים ותקבלו כלים שיעזרו לכם לפתח דפוס התנהגותי שיפתח עבורכם דלתות שהיו סגורות עד כה במקרים רבים.

לסיכום,

אימון אישי לקריירה יוביל כל אחד ואחת מכם לאותו מקום בו הוא מעוניין מבחינה תעסוקתית. המאמן ילווה אותו לכל אורך התהליך ויספק לו כל מיני כלים שיעזרו לו להשיג את המטרה הסופית שלו, כמו למשל כלי לניהול זמנים אפקטיבי, תקשורת בין- אישית, שפת גוף חיובית ועוד.

מעוניינים לדעת פרטים נוספים אודות אימון אישי להצלחה? מעוניינים להתייעץ עם מאמן אישי ולהתחיל לכבוש את היעדים שלכם? התקשרו אל אהרן אבידן.

אימון אישי לקריירה

סוגי אימון נוספים שעשויים לעניין אותך

העלאת ביטחון עצמי

העלאת ביטחון עצמי

להסבר מלא
אימון עסקי

אימון עסקי

להסבר מלא
אימון אישי ועסקי

אימון אישי ועסקי

להסבר מלא
אימון קריירה

אימון קריירה

להסבר מלא

למה לחכות?!
חייגו עוד היום לשיחת הסבר מקיפה

Call Now Button להסבר מקיף ללא כל התחייבות