אימון להצלחה בקריירה

אימון להצלחה בקריירה

מה זה בעצם אימון לקריירה?
זהו אימון קריירה בהדרכת מאמן אישי שנועד לעזור לנו לקחת את הקריירה צעד אחד קדימה. החיים מציבים בפנינו אינסוף אתרים. עולם הולך ומשתנה בקצב מהיר מאלץ גם אותנו להשתנות ולהסתגל למציאות חדשה והפכפכה. לא כולם מבצעים את ההסתגלות בצורה נכונה ומוצלחת, רבים מתקשים להוציא מעצמם את המיטב ומתמודדים עם קושי להשתנות. קושי זה הוא מובן ולגיטימי אך אין זה אומר שצריך להיכנע לו. כמו בכל תחום אחר בו אנו מתמודדים עם בעיה או אתגר – ניתן לפנות לאיש מקצוע שיעזור לנו להתגבר על המכשול. כשהדבר נוגע לחיים שלנו, ליעדים שהצבנו לעצמנו ולמערכות היחסים השונות שאנו מנהלים בחיים הפרטיים והמקצועיים – איש המקצוע הדרוש לנו הוא מאמן אישי.

 

אימון להצלחה בקריירה – הנסיקה שלך למעלה

כל מנהל, בעל מקצוע או עצמאי זקוק להכוונה הנכונה על מנת להצליח בעסק שלו. גם שכירים המפתחים קריירה מתמודדים עם אתגרים שעלולים לעצור את ההתפתחות שלהם במקום העבודה. כל אותן תקרות זכוכית נובעות התנהלות לא נכונה שלנו, מאמונות שגויות וגישה לא נכונה לקריירה. אלו הם בדיוק המקרים עימם אהרן אבידן מתמודד בהצלחה בשנים האחרונות. הודות לגישה פרקטית ויעילה המתאמנים של אהרן אבידן מגיעים לתוצאות הרצויות תוך מספר מצומצם של מפגשים.
אהרן אבידן לוקח את הקריירה שלך לרמה חדשה
לא פעם אנחנו צריכים את הדחיפה הקטנה קדימה שתגרום לנו להאמין בעצמנו. שמי אהרן אבידן קואצ’ר לחיים ובשנים האחרונות אני עוסק בלעזור לאנשים להגשים את הייעוד שלהם. האימון עוסק בהעלאת הביטחון, שיפור יכולות ניהול משא ומתן, התגברות על פחדים ודחיינות, פיתוח אסרטיביות נחישות ועוד. במידת הצורך הפגישות יכללו נושאים כגון שיווק, תכנית עסקית, ניהול כוח אדם, ניהול מוצר ועוד. אני מזמין אותך לקבוע איתי בגישת ייעוץ ראשונה חינם בה נערוך תיאום ציפיות וניצור יחד את תכנית העבודה הטובה ביותר עבורך.


אימון להצלחה בקריירה

סוגי אימון נוספים שעשויים לעניין אותך

אימון אישי לקריירה

אימון אישי לקריירה

להסבר מלא
אימון עסקי

אימון עסקי

להסבר מלא
אימון אישי ועסקי

אימון אישי ועסקי

להסבר מלא
אימון קריירה

אימון קריירה

להסבר מלא

למה לחכות?!
חייגו עוד היום לשיחת הסבר מקיפה

Call Now Button להסבר מקיף ללא כל התחייבות