מאמן להצלחה בחיים ובקריירה

מאמן להצלחה בחיים ובקריירה

לא, לא מדובר במאמן שיגרום לכם לרוץ, להזיע ולהרים משקולות. את הפעילות הזאת עושים ללא תנועה, בכוח המחשבה. מאמן אישי נועד לעזור לנו לפתור בעיות פנימיות על מנת להתקדם בחיים. בשונה מפסיכולוג שיושב ומקשיב לכם שופכים את הלב, כאן מדובר במאמן שדוחף אתכם לשינוי. לאחר הבנת הבעיות הוא דוחק בכם להסתגל מחדש לעולם שאתם חיים בו ולעשות את ההתאמות הנכונות בהתאם למצב שלכם בחיים. בין אם מדובר בזוגיות, עבודה או מטרה שאתם מנסים להשיג – המאמן האישי מלווה אתכם לאורך כל הדרך עד שתשיגו את המטרה.

מאמן לכל אחד

אז מי בעצם זקוק למאמן אישי ? למען האמת, כל אחד ואחד מאיתנו, גם כשאנחנו לא מודעים לכך.

לאורך השנים נוצר אצלנו קיבעון, המציאות שמשתנה כל כך מהר לא נותנת לנו זמן להסתגל אליה ומאלצת אותנו לפעול בצורה תבניתית, להתקבע על דברים שעבדו בעבר מתוך אמונה שזה יעבוד גם היום. מדובר כמובן בטעות, כי כפי שכבר הבנו – מציאות משתנה דורשת שינוי ממי שחי בתוכה.

אנו תמיד עוברים שינויי בתחומים כמו זוגיות, משפחה וקריירה . לאחר שקידמו אותנו, חווינו פרידה או נוסף ילד למשפחה – אנו צריכים לדעת להתאים את עצמנו למציאות החדשה. תהליך מורכב זה אינו טבעי לכל אחד. כאשר מדובר באירוע משמעותי עדיף שהתהליך היה מלווה בקואצ’ר מוסמך דוגמת אהרן אבידן אשר עוסק באימון אישי ועסקי כאחד.

אהרן אבידן – מניע אותך להצלחה

שמי אהרן אבידן ואני משמש כמאמן אישי להצלחה כבר קרוב לשני עשורים. לאחר טרגדיה אישית קשה החלטתי לעזור לאנשים להתמודד עם טרגדיות דומות ולספק להם כלים להתמודדות. לאחר שנים ארוכות בהן הענקתי תמיכה ועזרה לאנשים בהתנדבות – החלטתי להפוך זאת למקצוע. לאחר שסיימתי בהצלחה שלושה בתי ספר שונים לקואצ’ינג אני מרגיש שצברתי את כל הכלים הדרושים על מנת לעזור לכל אדם בכל בעיה באשר היא. הכלי הכי חזק שלי הוא ניסיון רב שנים של התמודדות אישית עם מצבים דומים וכן אינספור אנשים שעזרתי להם להכניס שינוי של ממש לחייהם, שינוי שלעתים היה אף מציל חיים.

האימון נועד להעניק כלים מעשיים להתמודדות עם כל קושי, משבר או שאיפה שיש לך בחיים. אני מזמין אותך להגיע לביתי שנמצא בנאות אפקה בתל אביב ולקבל ייעוץ ראשוני חינם. באווירה ביתית נבין יחד כיצד אני יכול לתת לך הכלים להצלחה מיידית בכל תחום בחיים.

 

מאמן להצלחה בחיים ובקריירה

סוגי אימון נוספים שעשויים לעניין אותך

אימון אישי לקריירה

אימון אישי לקריירה

להסבר מלא
העלאת ביטחון עצמי

העלאת ביטחון עצמי

להסבר מלא
קורס אימון אישי

קורס אימון אישי

להסבר מלא
אימון אישי ועסקי

אימון אישי ועסקי

להסבר מלא
אימון קריירה

אימון קריירה

להסבר מלא

למה לחכות?!
חייגו עוד היום לשיחת הסבר מקיפה

Call Now Button להסבר מקיף ללא כל התחייבות