אימון אישי להצלחה

אימון אישי להצלחה

אם עד היום ראיתם כל מיני מודעות שמציעות שירותי ייעוץ אישי או אימון אישי ואתם תוהים מה זה אימון אישי להצלחה, במאמר זה נרשום בפני הקוראים מהו אימון אישי, מה ההבדל בין אימון לבין יעוץ אישי וכיצד הצלחה קשורה קשר בלתי נפרד אל תהליך האימון. הבה נתחיל.

מהו אימון אישי ?

התשובה לשאלה ‘מהו אימון אישי?’ פשוטה מאוד. אימון אישי הוא אימון לכל דבר, בדיוק כמו אימון כושר או אימון בכל תחום. אימון אישי מורכב משני אנשים, המאומן והמאמן. המאומן מגיע אל המאמן עם מטרה מסוימת והמאמן עוזר לו להשיג את אותה תוך תהליך קצר, ממוקד וברור. במהלך האימון המטרה העיקרית היא להגיע למצב של מודעות וביצוע שינויים בעקבות מודעות זאת אצל המאומן וזאת על מנת להשיג את אותה מטרה לה הוא מייחל. במהלך האימון יבחנו דפוסי ההתנהגות של המאומן למצבים וכל מיני דברים ולאחר בחינה זו יוחלט האם דפוס התנהגותי זה יכול לעזור לאותו אדם להגיע אל המטרה שלו.

אם מחליטים שמדובר על קיבעון מסוים או דפוס שלילי שגורם לאותו אדם לא להאמין בעצמו או סביבתו ולכן לא להשיג את אותה מטרה בה הוא מעוניין, המאמן יציע לו כל מיני כלים חדשים שיעזרו לו לאמץ חשיבה חיובית יותר, דפוס התנהגות שונה במקצת וכל מיני כלים להוסיף: נוספים שיעזרו לו לחדד את היכולות שלו ולהגיע אל אותם מקומות בהם הוא מעוניינים בחיים.

מה זה אימון אישי להצלחה ?

אם אתם שואלים מה זה אימון אישי להצלחה, התשובה היא שכל אימון אישי הוא אימון להצלחה. למעשה, זוהי המטרה העיקרית של האימון, לעזור למאומן להגיע אל אותה הצלחה בה הוא מעוניין.

הפורמט של אימון מספק אפשרות להגיע אל אותה הצלחה בה מעוניינים. אם ייעוץ אישי מורכב בדרך כלל מפגישה אחת שכוללת ייעוץ לגבי נושא מסוים וצורת הפעולה הרצויה של אותו המאומן אימון אישי הוא תהליך שלם בו המאומן עצמו עושה את כל העבודה וזאת בליווי וייעוץ של מאמן אישי שבוחן את החלקים השונים של התהליך יחד עם אותו המאומן. בפגישה הראשונה יובהרו המטרות של המאומן והמאמן יבין האם הוא יוכל לעזור לו, לאחר מכן במהלך מספר מפגשים יעבדו שני הצדדים בשיתוף פעולה על מנת להוביל את המאומן למטרתו.

אימון אישי להצלחה

סוגי אימון נוספים שעשויים לעניין אותך

העלאת ביטחון עצמי

העלאת ביטחון עצמי

להסבר מלא
אימון עסקי

אימון עסקי

להסבר מלא
אימון קריירה

אימון קריירה

להסבר מלא
אימון אישי ועסקי

אימון אישי ועסקי

להסבר מלא
אימון אישי

אימון אישי

להסבר מלא

למה לחכות?!
חייגו עוד היום לשיחת הסבר מקיפה

Call Now Button להסבר מקיף ללא כל התחייבות