אימון אישי ועסקי

אימון אישי ועסקי

אימון אישי ועסקי הם תהליך נפוץ היום בישראל ובעולם כולו. אם פסיכולוג נתפס כשמשהו שלא נעים לדבר עליו הרי שמאמן אישי נחשב למשהו שניתן להתגאות בו. זה מראה כי אנו פתוחים לתהליך של התפתחות, כי אנו שואפים למצוינות ורוצים להוציא מעצמנו את המקסימום. תהליך של אימון אישי נוגע במגוון תחומי החיים, החל מקריירה, זוגיות, משפחה או חיי היום יום. על השיפור של אלמנטים אלה אחראי המאמן האישי אשר מלווה את המתאמנים לאורך כל התהליך ונותן להם כלים להצלחה מידית.

אימון אישי ועסקי בדרך לשינוי אמיתי

בשונה מלשבת על ספת הפסיכולוג ולשפוך לו את הלב במשך שנים – תהליך האימון האישי נותן כלים פרקטיים ליומיום, כלים הניתנים ליישום מידי ובעלי השפעה מהירה על החיים. על כן מידת הפתיחות והמחויבות של המתאמן מהוות מרכיב משמעותי בהצלחה. ככל שהמתאמן מיישם בצורה מלאה יותר את אותם כלים, ככל שהוא מאמין יותר במאמן ומחויב לתהליך – כך מידת ההצלחה שלו תהיה רבה יותר ותתרחש בזמן קצר יותר. לאחר שנים ארוכות בתחום האימון, אהרון אבידן קואצ’ר לחיים עזר למאות רבות של אנשים להיפטר מהרגלים ישנים, אמונות טפלות, חוסר ביטחון ורפיון אשר גרמו להם להיתקע במקום.

אנשי עסקים מקבלים במהלך האימון אישי ועסקי את כל אותן תכונות שהם זקוקים להן:

  • אסרטיביות
  • נחישות
  • כוח רצון
  • הצבת יעדים
  • ניהול זמנים
  • התמודדות עם דחיינות ועוד.

אהרן אבידן – מאמן אותך להצלחה

הצלחה איננה עניין של מזל. הצלחה נובעת מכישורים והתנהלות נכונה. כל אדם יכול להחליט שהוא רוצה ללמוד את הכלים שיעזרו לו להוציא מעצמו את המקסימום. על כן הצלחה היא עניין של החלטה בלבד. אם אתה מאמין שנועדת להצלחה, אם אתה רוצה להגיע רחוק יותר מהמקום בו אתה נמצא כעת, אם אתה רוצה לממש את מלוא הפוטנציאל שלך – קבע פגישה ותן לי לאמן אותך בדרך להצלחה.

אימון אישי ועסקי

סוגי אימון נוספים שעשויים לעניין אותך

אימון אישי לקריירה

אימון אישי לקריירה

להסבר מלא
העלאת ביטחון עצמי

העלאת ביטחון עצמי

להסבר מלא
אימון עסקי

אימון עסקי

להסבר מלא
אימון אישי ועסקי

אימון אישי ועסקי

להסבר מלא
אימון קריירה

אימון קריירה

להסבר מלא

למה לחכות?!
חייגו עוד היום לשיחת הסבר מקיפה

Call Now Button להסבר מקיף ללא כל התחייבות