העלאת ביטחון עצמי

העלאת ביטחון עצמי

העלאת ביטחון עצמי

אחת הסיבות העיקריות בגללן אנשים לא עושים את הדברים שהם חולמים לעשות, היא ביטחון עצמי. בניגוד למה שאנחנו נוהגים לחשוב לא פעם, אנחנו לא עושים דברים מסוימים, לא בגלל שאין לנו את היכולות אלא בגלל שאנחנו מפחדים וחוששים לנסות, מפחדים לא להצליח, מפחדים ממה שיקרה אם ניכשל. במילים אחרות, אם נלמד איך לקבל ביטחון עצמי, נוכל להתמודד עם הפחדים והחששות בצורה נכונה, הם ייעלמו ואנחנו נוכל לעשות את הדברים שאנחנו חולמים עליהם.

השאלה איך לקבל ביטחון עצמי היא משמעותית עבורנו בכל גיל כמעט, ילדים הרבה פעמים מתמודדים עם חוסר ואז על ההורים ועל המערכת מסביב לתמוך בהם ולעזור להם למצוא כלים איך לקבל ביטחון עצמי או איך לחזק ביטחון עצמי שקיים אך במידה נמוכה. אם בתור ילדים אנחנו בונים לעצמנו ביטחון עצמי, אז גם בהמשך הדרך יהיה לנו אותו, ואפילו אם נגיע למקומות וצמתים לא מוכרים, עדיין נדע להתמודד עם הדברים בזכות העובדה שיש לנו ביטחון גבוה בעצמנו.

לא רק שיש חשיבות לגיל בו אנחנו מתחילים ללמוד איך לבנות ביטחון עצמי, יש גם חשיבות לדרך שאנחנו עושים. ההמלצה היא תמיד “להיכנס למים מבלי לפחד” כלומר, לנסות, לא להפסיק בשום שלב לנסות, גם אם ניכשל מאה פעם, הרי שאנחנו נצבור ביטחון אישי ובסוף נצליח. הרבה פעמים, אפשר לשמוע המלצה נוספת, אם אנחנו צריכים ללמוד איך לקבל ביטחון עצמי, אז כל מה שעלינו לעשות זה לפעול במישור מסוים, לצבור בו ביטחון ואז לעבור אל מישור שאנחנו חלשים בו, ובעזרת אותו ביטחון שרכשנו להתגבר על הקשיים.

צריך לומר, התמודדות עם השאלה איך לקבל ביטחון עצמי או איך לחזק ביטחון עצמי שכבר קיים, עומדת לא פעם מול השאלה, איך להיות עם ביטחון עצמי גבוה. אומנם זה מאוד חיובי שיש לנו ביטחון עצמי גבוה, אך הרבה פעמים הוא יכול להכשיל אותנו, בוודאי אם הוא מושך אותנו לעשות דברים לא הגיוניים, דברים שעלולים לסכן אותנו או כשהוא מושך אותנו לעשות דברים שעלולים לפגוע בנו ובאחרים. לכן המשחק עם ביטחון עצמי הוא מעט מסוכן, מצד אחד חשוב מאוד שיהיה לנו אותו, מצד שני, חשוב שנדע כיצד להתמודד איתו וכיצד להגביל אותו לרמות שונות, על מנת שהוא לא יסכן אותנו.

אם אתם רוצים ללמוד עוד כלים איך לקבל ביטחון עצמי ואיך לחזק אותו, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר. שמי אהרון אדיב, מאמן אישי. אני אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל שעה. פנו אלי עוד היום בטלפון או דרך המייל, ואני אשמח לקבוע איתכם פגישה על מנת שנוכל לבנות ולחזק את הביטחון העצמי שלכם. אני מאמן הורים, ילדים, בני נוער, זוגות, מנהלים, אנשי עסקים ועוד.

לכל מקום אליו נפנה, נגלה באופן מיידי כי אנשים אשר נדמה כי הם מלאים בביטחון עצמי מצליחים להתמודד בצורה המוצלחת ביותר עם האתגרים השונים שהחיים מציבים בפניהם. אך גם במידה ואתם מרגישים לעיתים כי אינכם נמנים בקרב אותם ברי המזל, דעו כי העלאת ביטחון עצמי הינה אפשרית וחיונית בעבור כל אדם שחושק בה. הכירו את אהרן אבידן, מאמן אישי וקואוצ’ר מנוסה אשר ישמח לעמוד לצדכם במסע החשוב של הגילוי והחיזוק של הביטחון העצמי שלכם.

העלאת ביטחון עצמי לשם קידום עצמי בכל היבטי החיים

ביטחון אישי הוא כלי חשוב מאוד בהתפתחות שלנו, בכך אין ספק כלל. רבים מאתנו גילו במהלך חייהם כי באותם הרגעים בהם הביטחון העצמי היה נמוך מהרגיל, כל משימה פתאום נראתה כבלתי אפשרית ומאיימת במיוחד. הדרך אל האושר ואל עבר הגשמתם של היעדים שלנו הופכת למאתגרת הרבה יותר וכמעט לבלתי אפשרית. אך גם באותם רגעים קשים חשוב יהיה לזכור כי אימון אישי לשם העלאת ביטחון עצמי יהווה את השיטה היעילה ביותר.

הפגנתו של ביטחון עצמי יכולה ללא ספק לעשות את כל ההבדל שבין הצלחה מסחררת בכל היבט בחיינו, בין אם האישי, המקצועי או אפילו הרומנטי. אך חשוב לזכור כי גם במידה ואתם מרגישים כי אין אתם נמנים עם האנשים אשר נולדו עם ביטחון עצמי גבוה, גם אתם יכולים לצאת למסע אשר יעלה ויחזק את הביטחון העצמי שלכם והיכולת שלכם להפגין אותו גם במהלך היום יום וגם במהלך רגעים חשובים בחיים, כמו דייט, ראיון עבודה, משא ומתן ועוד…

העלאת ביטחון עצמי – להשגת היעדים הרצויים

פנייה אל אהרן אבידן, קואוצ’ר ומאמן אישי מנוסה, תהיה ללא ספק זו אשר תעניק לכם את האפשרות להתחיל וללמוד את רכישת הכלים הנחוצים לכם לשם הצבה ברורה ושל יעדים מוגדרים וסלילת הדרך לעברם. זה הזמן לקחת את החיים שלכם בידיים ולקבל את הסיוע הנחוץ לשם קידום תהליכים אישיים בצורה היעילה ביותר.

 

סוגי אימון נוספים שעשויים לעניין אותך

אימון קריירה

אימון קריירה

להסבר מלא
אימון אישי ועסקי

אימון אישי ועסקי

להסבר מלא
קורס אימון אישי

קורס אימון אישי

להסבר מלא
אימון אישי יעשה שינוי

אימון אישי יעשה שינוי

להסבר מלא

למה לחכות?!
חייגו עוד היום לשיחת הסבר מקיפה

Call Now Button להסבר מקיף ללא כל התחייבות